czwartek, 13 października 2016

Dzień Chłopaka !!!!!

 ,,Dzień Chłopaka w szóstej klasie’’


        W dniu chłopaka dziewczyny zorganizowały dla nas konkurs w robieniu sałatek i w napisania skojarzeń ze słowem mikrofalówka. W pierwszym konkursie wygrali Maciek i Szymon, a w drugim Damian i Kuba.Wszyscy dobrze się bawili i dostali cukierki, długopisy i piłki. Cukierki od razu zjedliśmy, długopisy poszły w ruch, a piłki były fantastyczne, bawiliśmy się nimi cały dzień.
Damian

Dzień Chłopaka w szóstej klasie zorganizowały dziewczyny.

  Na samym początku bawiliśmy się do muzyki. Później przeprowadziłyśmy pierwszy konkurs. Jeden z chłopaków wylosował z woreczka karteczkę, na której było napisane ,,Mikrofalówka’’. Następnie podzieliłyśmy ich w pary i musieli napisać różne skojarzenia do wylosowanego słowa. Mieli pełno świetnych pomysłów. Po tym konkursie para, która miała najwięcej skojarzeń dostała dużo cukierków Maciek i Szymon), a reszta trochę mniej.
Potem rozpoczął się Konkurs Kulinarny. Przygotowałyśmy chłopakom mnóstwo owoców i warzyw, a oni musieli zrobić w grupach sałatki. Na początku nie wiedzieli od czego zacząć, lecz po chwili mieli pełno świetnych pomysłów. Wygrała para Kuba i Damian. 
Na koniec wręczyłyśmy drobne upominki, każdy chłopak dostał piłkę, długopis i lizaka. Tak zakończył się Dzień Chłopaka, który rozpoczął się słodkim poczęstunkiem od Kasi.
Paulina

Najbardziej podobała mi się praca z Maćkiem przy robieniu sałatek. Szymon

Najbardziej mi się podobał konkurs kulinarny, ponieważ fajnie mi się pracowało i ogórek zamiast do sałatki trafił do mojego brzucha. Daniel

Najbardziej podobał mi się konkurs kulinarny, bo można było przygotować własne jedzenie. Nie uniknąłem obrażeń. Alan 
Najbardziej podobało mi się jak wraz z Damianem zająłem 1 miejsce w konkursie kulinarnym. Kuba